Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 4

    Peter

    Ben nog aan het nagenieten van gisteravond. Topsfeer in ons stadion. Onze spelers die on s tracteerden op een heerlijke wedstrijd waarin een aantal prachtige goals vielen. De prijsuitreiking was goed te volgen dankzij onze fantastische stadionspeaker. Hartstikke leuk dat de spelers de fans bedankten met hun mooie doek. Kippenvel!

  2. 3

    Moetjedan

    Walgelijk weer vandaag hoe er 1 jongen door 30 tokkies van MN half het leven werd uitgeslagen. Die mafkees met zijn megafoon moeten ze ook opsluiten. Elke week is er wel wat wat die gasten. Jongen werd zwaar mishandeld. Laffe binken. Tijd dat de club iets doet tegen deze groep

    1. 3.1

      Ed Slier

      Zoiets gebeurt niet zonder reden dus denk na voordat je oordeeld over dat soort dingen gooz!

  3. 2

    Mw

    God waar is die azijnzeiker Rob. Ligt zeker al onder zijn steen te janken dat hij geen negativiteit over ons kampioen elftal kan uitkramen. We zijn kampioenen en komen uit Den Haag. Wat een sfeertje in ons stadion en dan moet Lex nog komen met de bokaal.

  4. 1

    hendriksmontage@hotmail.com

    Zal leuk zijn samen met ed slier

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl