Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 2

    Peter

    Staf, spelers, en supporters bedankt voor dit prachtige seizoen.

    Come on The Hague

    1. 2.1

      Peter

      En Ed natuurlijk voor het onderhouden van deze fijne site !

    2. Ed Slier

      THX!

  2. 1

    Ray

    Wotte moet aan de bak. Ik denk dat we Kilo kwijtmaken, VD Sloot tekent niet bij helaas. Vlak, Waem, De Ruijter, Mulder, Nikiema, Sylla, Hokke, Nigel Thomas, Rottier zullen wel blijven. Maar is iedereen goed genoeg? Fiabema graag 1e spits, hopelijk blijft hij. Van mieghem kan het als basisspeler niet aan denk ik.

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl