Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 4

    Verkeerde Henk

    #Marcoke, hoe doet ie dit dan? Steekt hij een vinger in zn eigen hol……?????

    1. 4.1

      Theo

      Slimme Hagenees, die Aad. Voor hetzelfde soort commentaar als hier door de supportres wordt gegeven krijgt hij centjes.

  2. 3

    De Geep

    Misschien moet hij die Unox muts voor z’n ogen weg halen, we winnen zelden in Zwolle en zeker als ene Kuipertje fluit.
    Kan Immers als verdedigende midmid weer de car gaan trekken in z’n eentje het is triest dat onze beste speler als stofzuiger moet dienen in een camping elftal.

  3. 2

    Marcoke

    Nou Rob, ik denk dat Aad zichzelf heeeeeeel serieus neemt ha ha!

  4. 1

    Rob

    Nou, het lek is boven hoor. Ook weer veel zinnigs te melden zoals gebruikelijk. Aad de Mos, die neemt echt niemand meer serieus.

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl