Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 11

    Peter

    Fijn dat jij de wijsheid in pacht hebt Ton en nu ook de berichten van commentaar gaat voorzien.

    1. 11.1

      Ton

      Peter je moet de groeten van Michiel Kramer hebben!

  2. 10

    Peter

    Verdiend gewonnen. Leuk elftal zo.

    1. 10.1

      Ton

      Leuk bedoel je daarmee dat ze moppentappers zijn?
      Leuk heeft nl. niks met voetbal te maken!

  3. 9

    Ton

    Je broer Ton die in Panassia zit bedoel je toch stompie Realist?

    1. 9.1

      Mw

      Ja een grote bek achter het toetsenbord maar de straat durft hij niet meer op de stumperd.

  4. 8

    Realist

    Ow en ton , neem mw ook mee je graf in tyfus homo Tjes

  5. 7

    Bas 1968

    Goeie wedstrijd gezien.beloofd veel met een echte spits die gelijk scoort.milkey way en Harington opzouten zielige joden

    1. 7.1

      Mw

      Lekker hè ouwe nepsupporter. Vorig seizoen schreef je alles kapot toetsenbordterrorist. Een echte 020 lover maar wel 2x verloren schuinsmarcheerder.

  6. 6

    doncorleone

    2 mooie goals, dit smaakt naar meer!

    met goed samenspel en scorend vermogen ?

  7. 5

    Realist

    Waarom word mijn reactie weggehaald ? Omdat ik ton in zn graf wenst . Ahhhh gossie

    1. 5.1

      Mw

      He Realistje triest weekend voor jou 2x verloren! Wordt tijd voor een nieuwe clubliefde achter je rollator!

    2. 5.2

      Ton

      2-0, we gaan promoveren!
      Stumper met je stompie Realist!

  8. 4

    Bas 1968

    Zet hem er eens in koekebakker

  9. 3

    Lodewijk van avezaath

    Tjonge jonge .

  10. 2

    Sassenheim

    Emmen &Volendam spelen gelijk,,,,Dus word een makkie die KKD!! Alleen Telstar FF in de gaten houden!

  11. 1

    Peter

    Thomas go for it!
    Heb vertrouwen in die gast. Is uit het goede Haagse hout gesneden.

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl