Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 4

    Robert Paling

    Die gore Dictatuur66 hoertje flikte dat ook met de hoofd van de ballenjongens tyft op pleurt op naar je hockey club.

  2. 3

    Sassenheim

    B.V. Den Haag is een bedrijf die in Den Haag zit, en voetbal speelt. F.C.D.H. bestaat al lang niet meer. Wake up, and enjoy it …

  3. 2

    Moetjedan

    Concurrentie is zich al goed aan het versterken. Mogen blij wezen met plek 8.

  4. 1

    Verkeerde Henk

    Wat een onzin is dit zeg. Schoenmaker heeft zn sporen verdient voor de club en is nog altijd welkom en zal nooit hoeven te betalen voor een stoeltje. Maar aan alles komt een eind. Er moet een bedrijf gerund worden. Gaat het dan alleen om geld bij Schoenmaker?
    Zo makkelijk om te roepen dat dit een domme maatregel is van de AD.
    Er moet binnen ieder bedrijf geld verdient worden en dan ga je ook letten op posten die geschrapt kunnen worden. Heel logisch.
    De club is verder van huis als de AD en TD hierdoor zal opstappen. Dit is gewoon een puur zakelijke beslissing en Schoenmaker is nog altijd welkom.in het stadion.

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl