Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 3

    Pinoy

    Inderdaad beetje laat allemaal. Lijkt erop dat meneer de wethouder wat positieve publiciteit nodig had.
    Wel hierbij mijn respect en dank voor de verdiensten en clubtrouw van George van Rosmalen!

  2. 2

    Vandaar

    Had men al veel eerder moeten doen.
    Gelukkig dat hij het nog mee kan maken.

  3. 1

    GeorgeJMS

    Hij heeft er dan ook echt de naam voor om een heel leven betrokken te zijn bij F.C.D.H. 😛

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl