Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 3

    Hans

    Derijck niet opstellen, slim of niet?

  2. 2

    Rob

    Fraiser krijgt vast geen premie. Zou dan wel aanvallender spelen.
    Jansen missen we idd niet en ik had Bakker op ziekenbezoek gestuurd.

  3. 1

    Ano-Niem

    Het is toch godverdomme godgeklaagd dat de jongens gemotiveerd moeten worden.
    Je moet blij zijn dat je zo’n luizenleven mag lijden. Je moet iedere wedstrijd tot het gaatje gaan en willen winnen, of je er nou een premie voor krijgt of niet.

    Kevin Jansen gaan we niet missen, zeker niet met Kristensen als vervanger. Alleen jammer dat Kristensen zich niet alleen op z’n eigen spel kan richten, maar ook het gepruts van Bakkertje moet goedmaken.

    Denk overigens dat ze bij de directie hopen dat we de wedstrijden niet winnen, scheelt weer premies die moeten worden uitbetaald…?

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl