Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 5

    Koperenikus

    Hup AZ Dapre Keerls

    wat een afgang weer dit zeg….

  2. 4

    Fcdenhaag

    Wanbeleid. Spelers halen!! Wordt wakker. Falkenburg is geen linksbuiten en Goppel kan niks alleen rennen. Degradatiekandidaat number uno.

  3. 3

    Rob

    Laat maar lekker rood wit.
    ADO kan wel op het veld van Scheveningen spelen. Na vanavond komt er geen hond meer kijken. Gelijk hebben ze. Elke week afgaan is geen pretje.

  4. 2

    iwi

    Alkmaar tegen middemoter Oekraïne trekt meer publiek dan Den-Haag tegen 010.
    incl 5000 SSC een xtra vrij kaartje mochten.
    Best wel triest.
    Alhoewel het uitvak zat wel vol.
    Op het veld één en al bagger.
    Al jaren trouwens.
    De 3 spelers die voorheen tussen dat Bagger nog geluk afdwongen zijn er niet meer.
    De beste vorige week Polley op de bank.Falkenburg en Goppel als buitenspeler.Fons toptrainer?alleen
    ff langs de opticiën.
    Aldus een Azijnzeikah.

  5. 1

    Sassenheim

    Tot zo, ik ben benieuwt …

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl