Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 4

    Lodewijk van avezaath

    Vieze slijmballen alleen om ons rustig te houden

  2. 3

    heeljereetvol

    De trommel sfeer is enorm triest lijken we wel stel kinders van FC Volendam, maarja dat zal wel bij ADO horen en niet bij FCDH.

  3. 2

    Peter

    Vond de sfeer die vanuit Noord en Vak G kwam prima. Bleven zingen…respect.
    Come on The Hague

  4. 1

    Rob

    Lekker thuis blijven dan kan je de tv uitzetten.

    Wie wil naar zulke amateurs kijken?

    Hebben geen respect voor de supporters.

    Bols kan zich beter terugtrekken

    Het is weggegooid geld voor een handje supporters

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl