Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 3

    Ton

    De eerste nieuwe spelers komen eraan!
    Weet ik van een betrouwbare bron!

  2. 2

    Verkeerde Henk

    Peter zei bij aanstelling dat er nu niet direct een blik Duitsers opengetrokken zal gaan worden maar de eerste is al binnen🤣. Drie trainers zonder de nodige ervaring, de zogenaamde “online” trainers. Ik houd mn hart vast voor komend seizoen. Maar misschien zit ik er finaal naast.
    En waar blijven de broodnodige versterkingen cq aanvullingen voor de breedte?

  3. 1

    Ton

    Ed gefeliciteerd met je 53e verjaardag vandaag!

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl