Met dit elftal neemt om 20.00 uur FC Den Haag het op tegen De Graafschap. Ze worden gesteund door 200 supporters en de match is live te zien op ESPN1 (aanvang uitzending 19.50 uur)
Nee hoor ik heb nog een flinke bos en ook voor mijn deur!🧔♀️🧔♀️🧔♀️🧔♀️
3
Rob
Ik zie een goed ADO tot de 0-2. Daarna weer als vanouds de ballen hoog naar voren trappen.
Leren het nooit. Bonis is geen speler die deze ballen aan kan nemen.
Komen hierdoor weer in de problemen.
2
Ton
Die Tomas met zijn Haagse mat kan er ook geen pepernoot van!
Gelukkig doet hij vrijdag niet mee tegen Volendam die Haagse mat pakt nl. onnodig een rode kaart!
1
Ton
Nu al 2-0!
Wat ik al heel lang zeg wij pakken de 3e periodetitel!
Ik zie lekker fris en aanvallend voetbal nu!
Comments are closed.
onze trots
FC Den Haag 2026
Voorbereiding seizoen 2026/2027
Lakwa – FC Den Haag
< 4 Juli 14.00 uur >
Familie(open)dag
< 5 Juli v.a. 12.00 uur >
Westlands 11 – FCDH
< 7 Juli 19.00 uur >
EREDIVISIE 2026 – 2027
AZ – FC DEN HAAG
< 8 Augustus 21.00 uur >
Stand Keuken Kampioen Divisie
Save the Date!
ADORATIE #31
Home is where the heart is
De Haagse Aanhang
Facebook pagina voor de liefhebbers van oude foto's en verhalen
1 Reactie
Bas1968
Ton is zeker kaal 😂😂
Ton
Nee hoor ik heb nog een flinke bos en ook voor mijn deur!🧔♀️🧔♀️🧔♀️🧔♀️
Rob
Ik zie een goed ADO tot de 0-2. Daarna weer als vanouds de ballen hoog naar voren trappen.
Leren het nooit. Bonis is geen speler die deze ballen aan kan nemen.
Komen hierdoor weer in de problemen.
Ton
Die Tomas met zijn Haagse mat kan er ook geen pepernoot van!
Gelukkig doet hij vrijdag niet mee tegen Volendam die Haagse mat pakt nl. onnodig een rode kaart!
Ton
Nu al 2-0!
Wat ik al heel lang zeg wij pakken de 3e periodetitel!
Ik zie lekker fris en aanvallend voetbal nu!