Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 2

    GeorgeJMS

    F.C.D.H. is, in weerwil van de gecompliceerde bestuurlijke en – ten gevolge daarvan – financiële situatie, ontegenzeggelijk goed bezig door veel aandacht te besteden aan de basis/het fundament.
    Een must voor iedere Nederlandse b.v.o., nu het vaderlandse voetbal internationaal op onoverbrugbare afstand is gezet.
    Zeker voor ons F.C.D.H. dat een lange geschiedenis kent van wisselingen in de leiding, financiële én sportieve dieptepunten en moeizame relaties met de buitenwacht en voetbalbond. Maar wel verreweg de beste supporters van NL heeft – dat dan weer wel ?.

    Wij zijn nu eenmaal niet in dezelfde positie als onze grootste vrienden van Juve, of Club, Legia en ook Swansea die, naast goede jeugdopleidingen, veel ruimere financiële armslag hebben en op basis van hun internationale bekendheid en Europese prestaties, veel meer mogelijkheden plus een grotere aantrekkingskracht op spelers hebben.

    Een sterke Aftrap is derhalve een goed begin, en met hopelijk spoedige duidelijkheid over Ere-handhaving plus een voor iedere betrokken partij noodzakelijk betere verstandhouding met “China”, moet (door)groei in de komende jaren mogelijk zijn.

    Maar vanavond eerst een Stillem II bewerkstelligen, 3 punten meenemen, Excelsior onze hielen tonen en Sparta naderen…

  2. 1

    Kaalkop

    Documentaire over de jeugdopleiding op Fox vond ik ook erg mooi om te zien

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl