Voor de nieuwste editie van de ADOratie sprak ik met oud-speler van F.C. Den Haag Michel Adam over zijn 1e ervaringen bij de club.

Voor de nieuwste editie van de ADOratie sprak ik met oud-speler van F.C. Den Haag Michel Adam over zijn 1e ervaringen bij de club.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl
1 Reactie
heeljereetvol
Kijk een echte vent misschien niet de beste speler maar speelde met z’n hart en ziel voor onze trots misschien kan hij die geit van een Pinas is een schop onder z’n reet geven.
Lodewijk van avezaath
Lekker mies .
Bas 1968
????ed
Marcoke
Leuk Ed bedankt!
Haagse jezus
Mooi stukkie ed.
Krijg heimwee naar die tijd.
Ed
THX gooz
Peter
Ach gouwe tijden met echte spelers. Mis dit soort gasten.
Thnx Ed voor dit stukkie .