Na een lange ongelijke strijd tegen die slopende ziekte gevoerd te hebben is Haagse Mark “Yank” vandaag overleden. Deze trouwe FC Den Haag supporter zal gemist worden op Midden-Noord en ik wens alle familie,vrienden en kennissen heel veel kracht en sterkte in deze moeilijke tijd.
YNWA Mark!






























1 Reactie
Languh
YNWA. R.i p.
Sterkte aan de familie
shone
Er is maar een haagse Yank! We zullen je missen.
Rust zacht. YNWA!
Bijl
We zullen je missen maatje .
Carrero
R.I.P. Mark
FCDH Fore ever
Rob
Lees het nu pas. Is toch verschrikkelijk. Weer iemand veel te jong overleden. R.i.P. en sterkte voor familie, vrienden en bekenden.
Kaalkop
RIP Mark!
Ed
Duizenden bezoekers per dag hier op de site en slechts 1 die reageert op dit bericht….? Bedroevend!
Neal
R.I.P. Mark “YANK” YOU’LL NEVER WALK ALONE!