Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 4

    Iwi

    Helemaal niks. Net als je holmaatje kk Wang.

  2. 3

    Iwi

    Die Advocaat verheerlijking word ik inmiddels ook kotsmisselijk van. Adviseurtje? pfffffff. Ondertussen wel die havenslaven als vriendendienstje uit de brand helpen vorig seizoen. Ook al krijgt hij een jaarsalaris bij ons,waar wij met zn allen bij elkaar ons hele leven lang de pleuris voor moeten werken.Dan nog zou die het niet doen.

    1. 3.1

      Bob

      Ga je schamen. Wie ben je zelf dan wel?

  3. 2

    Kostah

    ADO gaat never nóóit kapot, welke waus ook langskomt. En aan die ouwe helden heb je trouwens ook bitter weinig. Die verlieten ADO vroeger net zo makkelijk voor een paar knaken meer en zitten erbij om de gemoederen te sussen. Niemand trekt zijn bek open toch? Nieuws Haags bloed, nieuwe Haagse bluf en bloedfanatieke Haagse supporters: dát hebben ook die gasten op het veld nu nodig!!

    1. 2.1

      Bob

      Den Haag. Stad met minder dan 50 % Hagenezen. Doe je best maar.

  4. 1

    Hans

    Inderdaad Wang doe wat of Pleur op!

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl