Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 5

    Karel Doormann

    niet gaan joh doe het jezelf niet aan, daarbij lekker met een stokje in je neus bewijzen dat je niet ziek bent. kijken naar een elftal dat niet eens de moeite kan nemen om fatsoenlijk een goede aanval op kan zetten

  2. 4

    RG

    Zullen mensen met een gold card voorrang krijgen op een kaartje.. of zou het een waardeloos stuk plastic zijn met een mooi naampje..

  3. 3

    heeljereetvol

    Komen we gezelling ff op schoot zitten bij Peppi en Kokki op Zuid, volgend seizoen zal de eretribune toch leeg zijn kunnen we daar de lange zij van maken!

  4. 2

    Peter

    Zal wel met zeer beperkt aantal zijn en via inschrijvingen van de seizoenskaarthouders. Geen catering ed. En met coronatest. Ik laat wel een ander voorgaan. Kom wel weer als we in de KKD spelen.

  5. 1

    Realist

    We komen alleen om ons ongenoegen te uiten ??????

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl