Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 2

    Maxwin

    Heel leuk de dagelijkse knuffel rubriek bij gebrek aan ander nieuws. Neemt niet weg dat het een mooie actie is, voordat je hier weer een azijnpisser wordt genoemd. Is die plofkop van As op vakantie ofzo? Je hoort niet veel. Zal zich wel aan het volvreten zijn in een all inclusive resort?

  2. 1

    DegradatieSpook

    ED We houden van je gozah
    Klasse dat je dit doet ik zie je binnekort op midden noord weer hou je rustaggghh

    1. 1.1

      Ed

      We doen het met zijn allen!

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl