Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 2

    Rob

    Nee, de spelers hebben daar niks mee. Moeten gewoon professioneel de wedstrijd spelen en, gezien het krachtsverschil, winnen.

    Vindt het al jammer dat ze tegen Dordrecht de professionaliteit niet hebben kunnen opbrengen en daardoor verloren.

    Weer wel, gaat nergens mee om maar je wilt als prof altijd winnen.

  2. 1

    Ton

    We hebben nog een appeltje te schillen met FC Den Bosch!
    Wat zou het mooi zijn als Vitesse de playoffs haald!

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl