Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 4

    Robin

    Zo veel beter dan onder die geboren verdediger Kalazic, zien er goed uit tot nu toe

  2. 3

    Peter

    Goede wedstrijd was het.
    Lekker aanvallend.

    Come on The Hague

  3. 2

    heeljereetvol

    Lekkah weer 3 puntjes zoveel meer kijk plezier met dit voetbal dan het domme anti-voetbal van afgelopen 2 seizoenen.

  4. 1

    hendriksmontage@hotmail.com

    Kilo gaan we veel centjes aan verdienen

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl