Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 6

    Peter

    Vind dit wel een mooi shirt!!

  2. 5

    Fred79

    Het ziet er niet uit!

    1. 5.1

      Markie

      Koop je toch het shirt van van Mieghem hihi

  3. 4

    Fred79

    Matig shirt!
    Ik ben sws geen fan van Errea!
    Waar zijn de kledingmerken zoals Lotto, Hummel of Puma gebleven?

  4. 3

    Verkeerde Henk

    Oke, hoofdsponsor en nieuw shirt, afgevinkt✍️☑️☑️.
    En nu ……door ……..!!!!! Als je tenminste niet het nieuwe Volendam wilt worden in 2027. Er moet nog wel het eea aan het elftal gesleuteld worden namelijk.

  5. 2

    Roy

    ff aan wennen, ik zie vooral geel.

  6. 1

    Bas1968

    Mooi shirt 👍

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl