Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 3

    Anti 020

    Pure mazzel en voetbal is niet om aan te zien . Haal een spits en gooi die ebue , jhonsson en becker eruit en dan zijn we al een stuk beter af

  2. 2

    Kaalkop

    Wij staan boven de surrogaatjoduh en die moeten naar fietstas uit en gelijk met de echte joduh. Lekkah. Wat een heerlijke dag. Geniet er allemaal van FC Den Haag supporters!!!

  3. 1

    Verkeerde Henk

    Nou Fonsje, we staan dan nu wel in het linkerrijtje maar aan het spel valt nog heel veel te sleutelen want NAC was gewoon veel gevaarlijker, voetbalde gemakkelijker en agressiever. De plek waar wij nu op staan is wel degelijk iets aan de hoge kant. Er moet snel beter gevoetbald worden anders gaat het een keer vreselijk mis.

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl