Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 2

    Peter

    Top dit.
    Say oe a Elia, say oe a Elia klonk het als hij het veld opkwam of na een mooie actie.

    Reply
  2. 1

    Verkeerde Henk

    Er moeten meer oud spelers betrokken worden bij Ado. In dat licht gezien is het eeuwig zonde dat van der Gun vertrokken is

    Reply

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl