Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 4

    Ray

    Feit is dat er veel spelers weg zullen gaan. Alle 3 kunnen stapje hogerop mijn inziens, zeker Kilo. Sommige mindere competities kunnen ook meer salaris bieden. We gaan het zien, staan pas aan begin van de zomer. Diemers zou goede aanwinst zijn, maar in Wotte we trust

  2. 3

    Bas1968

    Jammer ed dat je mijn reactie niet plaats is de waarheid en niet kwetsend geloof ik.

    1. 3.1

      Ed Slier

      Hoe dat komt heb ik nog niet zo lang geleden uitgelegd…pffff

  3. 2

    Bas1968

    Ja mw en hoe komt dat. Omdat kalezic en mathijsen de laan uitgestuurd zijn. Je weet wel die mannen die jij door dik en dun steunde. Fijne avond nog.

  4. 1

    Verkeerde Henk

    Ik heb al eerder gezegd, een van de beste spelers van het jaar en toevallig ook een middenvelder is nu gratis op te halen. Met vlieguren in de eredivisie. Maar Wotte slaapt of er is weer een strijdt aan de gang zoals altijd tijdens de zomer Transfer periode.

    1. 1.1

      Mw

      Stop nou een keer met dat eeuwige gezeik van de zijlijn. Jij bepaald niet nieconsultingową bestuur moet handelen. Jij mist veel kwaliteiten en inzicht om je met iemand te kunnen meten. Kruip lekker terug onder je steen en laat je verrassen welk elftal er bij de start van de competitie staat. En nogmaals stop deze onzinnige prietpraat. Al dat domme en negatieve gezwets van jou vorig seizoen is ook niet uitgekomen. Maar wel een mooie promotie.

    2. 1.2

      Ton

      Mw ik ben het weer geheel met je eens!
      Adios vanuit een heet Zoetermeer!
      Ik ben effe op familiebezoek in Zoetermeer voor 5 weken!
      Daarna weer terug naar Marbella.

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl