Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 8

    Olitano

    Het is maar goed ook dat het niet doorgaat. Er waren al geruchten dat supporters van andere clubs ook wilden meedoen met het feestje met en in Den Haag.

    Dat had een veldslag geworden. Met als gevolg heel veel negatieve reclame voor onze club en onze stad.

    1. 8.1

      Jan Doedel

      dan had je inderdaad weer alle media gehad van zie je nu wel dat zo een verbod goed is

  2. 7

    lodewijck van avezaath

    ze hadden geen zin om te rennen, dus ,lekker in die stinkstad blijven en niet onze mooie stad komen vervuilen.

  3. 6

    Voorburg

    Misschien kunnen wij zondag demonstreren op het koekamp dat doe laffe ….. niet komen

  4. 5

    Marcoke

    Ja tis bekend he hoe die ****** zijn

  5. 4

    Anti 020

    Losers toen en losers nu . Typisch iets voor die neuzen . Schijtbakken

  6. 3

    Kaalkop

    Pffff ze durven gewoon niet. Wat een sukkels

  7. 2

    Greenfield

    Scheidlijsters,

    Was eindelijk wat leuks te doen en nu krijgen ze koudwatervrees.
    Eerst volhouden dat het om de bekerwedstrijd tegen SHS gaat en nu als oplossing ADO erbij betrekken.

    We nevah surendah

  8. 1

    Heel je reet vol

    Het had zo gezellig kunnen worden.

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl