Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 4

    Sassenheim

    Prima, hoe eerder die narigheid afgelopen is, hoe beter. Kan ik daarna gewoon lekker van mijn weekend genieten..

  2. 3

    Jaap

    Kunnen ze alvast wennen aan de vrijdag avond in de keuken divisie

  3. 2

    lodewijck van avezaath

    precies

  4. 1

    Verkeerde Henk

    Ach die wedstrijd kunnen we tegen die tijd toch gewoon schriftelijk afdoen omdat degradatie op dat moment toch al niet meer te voorkomen is……

    1. 1.1

      Theo

      Het Haagse prevelen wordt weer ingezet. Houdt Moed!

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl