Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 3

    heeljereetvol

    Schop die arrogante corrupte D66 k snol eruit, Vitesse 2 in de maak.

  2. 2

    Bas1968

    Nu van grinsven nog. Op sommige dingen begrijp ik bolt als je geld pompt en je hebt een td die oude spelers binnenhaalt die niks met onze fc hebben met veel te hoge salarissen. En dan nog de moraal ridders eromheen snap ik hun nog. Maar ja ik zei 2 jaar geleden al terwijl de mw s en de ton s stonden te juichen bolt is een jood en de geschiedenis zegt niet voor niks jodenstreken. Heel knap dat dat tegenwoordig fc denhaag is. Hulde

    1. 2.1

      Ton

      Goed verhaal joh!🌞

  3. 1

    Rob

    Wat een prutsers 😱

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl