Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 3

    Ton

    Contract voor het leven geven bij de club!
    Hij kan na zijn carrière dan bij ons keeperstrainer worden!
    Kortom win win situatie!

  2. 2

    RENE

    Dit is goed gehandeld door de club om Kilian te belonen voor zijn uitmuntende prestaties de afgelopen maanden.
    Kind van de club die we moeten koesteren !

  3. 1

    Mw

    En weer goed nieuws van de staf. Goed doorgepakt. Ook fijn dat Niekima vertrouwen in de club en supporters heeft om bij te tekenen. Een win win situatie. Gaat zijn sterke lijn zeker door zetten en we gaan en blijven veel plezier en punten aan hem beleven!

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl