Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 8

    GeorgeJMS

    Hahaha, kickuh kollum, M. Noort ?.

    En nu je toch bezig bent, haal zondag dan de oude engelstalige krakers maar van de plank:

    “We are the boys of North Side army…”
    “Can you hear the North Side sing…”
    “We love you Den Haag…”
    enz.

    Die gaan er vast wel in bij de Britse enclave in F.C.D.H.

    ???

  2. 7

    MDH

    Top colum! Bring back the passion!! Beginnen met morgen op de training!

  3. 6

    Verkeerde Henk

    Ik ben er zondag en hoop met mij nog duizenden andere supporters uit heel regio Den Haag om onze jongens aangevuld met de gehuurde uit vnl Engeland, naar de 3 punten te schreeuwen en wie weet wat er voor moois daarna nog staat te gebeuren als het team de geest krijgt.

  4. 5

    De zwart

    Op naar 3 punten in deze 6 puntenpot

  5. 4

    Peter

    Knalluh met die balluhhh.

    Come on The Hague

  6. 3

    iwi

    eigenlijk zijn we het verplicht.
    Alle nieuwe spelers hebben het over de supporters,dus die mogen nu niet teleurgesteld worden.
    Come on The Haque.
    Bring back the passion.

  7. 2

    iwi

    Veel volk en een Engelse sfeer vanaf de tribunes zal kickuh zijn.

  8. 1

    fer

    Heerlijke column, knallen met die balls zondag!

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl