Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 5

    FCDHFOAHEVAH

    Kies maar een keer lekker voor Zwinkels! Zit al jaren toe te kijken hoe hij elke keer 2e keeper is. Als hij er moet staan staat hij er!!

  2. 4

    Oosterhout

    Niet doen

  3. 3

    Iwi

    redelijke keeper. Nadeel is dat hij klein is,maar heeft ook een hele goeie reflex. Zwinkels is ook een redelijke keeper. Laat ze het samen uitvechten zou ik zeggen.

  4. 2

    Frankiebouwer

    Zeer matige keeper die niet beter is dan zwinkels

    Dus nee niet doen dit

  5. 1

    Kaalkop

    Zou niet verkeerd zijn als je die transfervrij weet binnen te halen. Kon bij concurrent Stilburg bijtekenen en concurrent knak wou hem ook halen

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl