Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 3

    Rob

    Toch nog goed gekomen ??

  2. 2

    Rob

    Gaat niet echt lekker?. Wat staat de verdediging toch te doen? Wordt weer makkelijk weggegeven.

  3. 1

    Peter

    Dus de club heeft er geen €7500 voor over om de supporters mee te laten kijken. Er is met geld gesmeten, maar dit kan niet.
    De seizoenkaarthouders hebben al betaald en krijgen er niks voor terug en de “andere” supporters willen vast wel een paar euro betalen om de wedstrijd te zien.
    Echt belachelijk dit weer!!!!

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl