Als AZ zich morgenavond ten koste van Royal Antwerp FC plaatst voor de groepsfase van de Europa League, kan het voor de thuisduels opnieuw terecht in het stadion van FC Den Haag.
Pauline Krikke, de burgemeester van Den Haag, heeft vertrouwen in de Europese wedstrijden in het Cars Jeans Stadion van FCDH. ,,De eerdere wedstrijden die AZ al in het FCDH-stadion heeft gespeeld zijn goed verlopen. Dat geeft mij alle vertrouwen voor de komende tijd.”
bron; ad





























1 Reactie
Heel je reet vol
Toch nog structureel voetbal in het linkerrijtje in ons stadion chapeau!
IjzereRinus
Zou pauline nog krikke? Wat denkje ed
Marcoke
Komt niets kwalitatiefs meer bij vrees ik….
iwi
Vd Boomen naar De Graafschap.
Joh Plofkop wordt eens wakker joh en haal je scouts gvd bij dat youtube kanaal weg.
Is het nu weer echt wachten tot er een spelers ergens uit een voormalig oostblok B categorie land aangeboden wordt en dan ff nachecken you tube?
DegradatieSpook
Leuk, hoop dat ze met lech poznan, hadjuk split en partizan belgrado in de groep komen
Koperenikus
Inderdaad leuke potjes voetbal kijken…
of bedoel je neanderthaler gedrag ?
De zwart
Welkom