Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 6

    Heel je reet vol

    Toch nog structureel voetbal in het linkerrijtje in ons stadion chapeau!

  2. 5

    IjzereRinus

    Zou pauline nog krikke? Wat denkje ed

  3. 4

    Marcoke

    Komt niets kwalitatiefs meer bij vrees ik….

  4. 3

    iwi

    Vd Boomen naar De Graafschap.
    Joh Plofkop wordt eens wakker joh en haal je scouts gvd bij dat youtube kanaal weg.
    Is het nu weer echt wachten tot er een spelers ergens uit een voormalig oostblok B categorie land aangeboden wordt en dan ff nachecken you tube?

  5. 2

    DegradatieSpook

    Leuk, hoop dat ze met lech poznan, hadjuk split en partizan belgrado in de groep komen

    1. 2.1

      Koperenikus

      Inderdaad leuke potjes voetbal kijken…

      of bedoel je neanderthaler gedrag ?

  6. 1

    De zwart

    Welkom

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl