De samenwerking tussen FC Den Haag en Venéco krijgt een hele nieuwe dimensie. Venéco groeit uit van mouwsponsor tot rugsponsor en gaat de club ondersteunen bij ‘het nieuwe werken’. Wilbert Nederpelt (Algemeen Directeur Venéco) en Mattijs Manders (Algemeen Directeur FC Den Haag) tekenden met plezier het contract dat dit tot medio 2022 vastlegt.
De samenwerking tussen FC Den Haag en Venéco gaat al jaren terug. In 1998 begon het ICT-bedrijf met een reclamebord bij de club, 3,5 jaar geleden betrok het een fraaie Sky Lounge en sindsdien siert het ook de mouw van het shirt. “Als je kijkt waar we inmiddels staan en wat we allemaal mogen doen, dan zijn wij daar écht trots op”, glimlacht Nederpelt. “Dit is een mooie stap, waarmee we de band met de club nog verder aanhalen. We doen al jaren veel werk voor elkaar. Het is mooi dat we de kantoororganisatie van FC Den Haag nu ook mogen begeleiden naar een volledige online werkomgeving, ook wel ‘het nieuwe werken’ genoemd. Dat zorgt, tezamen met de zichtbaarheid van ons bedrijf op de rug van de FC Den Haag-spelers, voor een toekomstbestendige, nieuwe dimensie in onze relatie.”
Nederpelt heeft, zoals hij zelf zegt, ‘een warme relatie’ met FC Den Haag. “Het is mooi om te zien hoe de club elke dag het maximale uit zichzelf probeert te halen. Daar herkennen wij ons als bedrijf in. Venéco is een speler in de ‘ICT-Eredivisie’; ook wij mogen graag regelmatig voor een uitschieter zorgen. Hiernaast hechten wij, net als FC Den Haag, ook waarde aan een warme band met onze relaties”, vervolgt hij. “Daarom kozen we enkele jaren geleden al bewust voor een langdurige samenwerking als strategisch partner. Het is echt geweldig om nu ook rugsponsor te worden.”
Namens FC Den Haag laat Mattijs Manders weten eveneens zeer verheugd te zijn met de geïntensiveerde samenwerking. “Venéco is een zeer professionele en ervaren organisatie, die de afgelopen jaren in hun samenwerking met ons elke dag liet zien hoeveel kennis en kunde ze in huis hebben. Deze mooie vervolgstap is ook een teken van vertrouwen en commitment van hun kant. Wij zijn er dan ook trots op dat een
strategisch partner als Venéco zich voor minimaal nog eens drie jaar als rugsponsor aan onze club verbindt.”
Bron: adodenhaag
1 Reactie
Heel je reet vol
Dit gaat ons miljoenen opleveren hopelijk net genoeg om het verlies van afgelopen seizoen te dichten.
iwi
Ik denk eerder 10 Ruggen,zodat hij zn eigen weeksalaris weer kan bijschrijven.
Voor de miljoenen om het gat te dichten gaat hij bedelen bij de Spleetogen.
Marcoke
Joepie
Verkeerde Henk
Ik zie eerlijkheidshalve even niet wat het verschil is tussen dit bedrijf Veneco of Basic Fit. Ik denk nl niet dat Veneco structureel per jaar meer neerlegt dan Basic Fit. Misschien dat de samenwerking qua ICT voor de administratie van ADO iets toevoegt echter dat doen ze ook niet voor niets dus zal dat verdisconteerd zijn in de financiële vergoeding voor de sponsoring. Daar gaan we financieel dus niet op vooruit.
Ton
Is dat die dropfrabrikant?
dasd
Als je MKB-ers als rugsponsor krijgt ga je nooit groeien. Kansloos zeg