
Als afsluiting van het kampioensjaar 25/26 in de 1e Divisie maakte de club deze foto van een trotse selectie en staf!
Wat een seizoen, Wat een team, Wat een prijzen, Wat hebben we genoten, Wat zijn wij trots op ze!
THX allemaal en nu op naar succes het komende seizoen in de Eredivisie!



























