Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 2

    De Geep

    We hadden daar vroeger alles met een stadion dit geeft al aan wat een wanbeleid er is gevoerd door domme ambtenaartjes en de club om het stadion ergens anders te bouwen.

  2. 1

    Ton (fan vanaf 1971-1972)

    Heel goed! Wel 10 jaar te laat…..

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl