Over de schrijver

Gerelateerde berichten

1 Reactie

  1. 6

    Peter

    We gaan het meemaken.

  2. 5

    Hans

    Manchester City vs Crystal Palace 0-2 wie had dat gedacht?

  3. 4

    Ton

    Wat vinden jullie lekkerder zoete of zoute popcorn?

  4. 3

    Ton

    Lijkt wel of het stadion in de fik staat met al die witte rook erboven!

  5. 2

    Mw

    En de twijfels over de heer Horta waren deze juist of komt er een rectificatie?

  6. 1

    peter vakkie g

    dat is goed nieuws Saha binnenkort in het groen geel !!!!

Comments are closed.

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl