De Sir Winston Leisure Group is al jaren een betrokken sponsor van FC Den Haag en heeft nu een volgende stap gezet in de samenwerking met de club. Het Rijswijkse familiebedrijf heeft zich met twee van haar vestigingen, Sir Winston Casino en ASTA Casino, verbonden als sponsor van de gloednieuwe FC Den Haag Betaalkaart.
Zoals bekend introduceert FC Den Haag voor het nieuwe seizoen (in plaats van de horecamunten) een systeem met cashless betalen, waarmee een lang gekoesterde wens van veel supporters en sponsoren in vervulling gaat. Groot voordeel is dat hiermee de rijen bij de cateringpunten korter worden en het afrekenen voor consumpties sneller en eenvoudiger wordt. Lees hier meer informatie over de FC Den Haag Betaalkaart.
Woensdag werd de uitgebreide samenwerking tussen FC Den Haag en de Sir Winston Leisure Group bezegeld. Eigenaar Harry Ballemaker zette namens de sponsor van de FC Den Haag Betaalkaart de handtekening en ging tevens met Lex Schoenmaker, een goede vriend van hem, op de foto. “We hebben een rijke geschiedenis met FC Den Haag, de club die wij een warm hart toedragen”, zegt Ballemaker na het tekenmoment. Met Sir Winston Casino en ASTA Casino is hij op verschillende manieren zichtbaar in het Cars Jeans Stadion.
Het heugelijke nieuws is volgens Ballemaker tot stand gekomen dankzij de ontwikkelingen bij FC Den Haag en de gelijkenissen tussen beide ondernemingen. Ballemaker: “FC Den Haag heeft de afgelopen jaren een ontzettend positieve reputatie opgebouwd. De resultaten zijn goed en de sportiviteit is volop aanwezig. We hebben al jaren een duurzame samenwerking met de club. Net als wij heeft FC Den Haag verantwoordelijkheid, samenwerking, klantgerichtheid en lokale maatschappelijke betrokkenheid als kernwaarden. Door elkaar te versterken hopen we samen bij te dragen aan een sportief en positief Den Haag en omstreken.”
Bron: adodenhaag