Het partnership tussen FC Den Haag en Looije Verpakkingen wordt verpakt in een mooie en langdurige samenwerking. De specialist in het om- en verpakken van groenten en fruit wordt voor minimaal drie seizoenen broeksponsor bij FC Den Haag. Piet Looije (eigenaar Looije Verpakkingen) en Remco van der Veen (Manager Commerciële Zaken FC Den Haag) bezegelden dit met een contract tot medio 2022.
Eigenaar Piet Looije is al sinds het Zuiderpark-tijdperk bij FC Den Haag te vinden. Sinds de overstap naar het nieuwe stadion is Looije Verpakkingen een betrokken sponsor, die structureel met een delegatie van tien personen voor een diner en een wedstrijd in het Cars Jeans Stadion aanwezig is. Ook was Looije Verpakkingen regelmatig Wedstrijd- of Balsponsor bij FC Den Haag en sierde het bedrijf al de broekjes van FCDH Vrouwen. “Dat wilden we graag doortrekken naar het eerste elftal. We zijn er trots op dat dit gelukt is”, glimlacht Looije.
Looije is een échte voetballiefhebber, getuige ook het feit dat zijn kantoor eruitziet als een soort voetbalmuseum. “Ons bedrijf staat voor kwaliteit en duurzaamheid, maar ademt ook voetbal. Mede daarom vinden we de samenwerking met FC Den Haag zo mooi. Het is een toegankelijke club, waar we onze relaties graag mee naartoe nemen voor klantenbinding in een losse en informele setting. Er zijn voor ons meerdere redenen om deze langdurige samenwerking aan te gaan. We willen onze merknaam versterken, hebben vertrouwen in de toekomst van FC Den Haag en gunnen de club bovendien het allerbeste. Vandaar ook een contract voor minimaal drie jaar.”
Manager Commerciële Zaken Remco van der Veen van FC Den Haag is verheugd met de nieuwe dimensie die de samenwerking met Looije Verpakkingen krijgt. “We bewonderen het enthousiasme van Piet Looije en zijn collega’s en zien dit partnership als een teken van vertrouwen en commitment van een mooi bedrijf richting onze club. Deze samenwerking onderstreept ook weer dat het Westland vanuit zakelijk oogpunt een belangrijke regio is voor FC Den Haag.”
Bron: adodenhaag
1 Reactie
Realist
Lachertje , wederom een sponsor waar je geen flikker aan hebt , losersss
Marcoke
Nou jongens de Zilvervloot is binnen!
Verkeerde Henk
Op zich natuurlijk wel aardig nieuws, er is nu een shirt sponsor zowel op de borst als op de rug en nu ook op de broek een sponsor maar ik ben het wel met de voorgangers eens dat het niet direct grote namen zijn welke we als sponsor aantrekken. Het liefst uiteraard een grote sponsor dan 3 kleintjes maar goed t spreekwoord luidt” vele kleintjes maken ook één grote”.
carrero
welkom voor elke sponsor en zeker als het ook echt supporters zijn van de club. Ik wou dat we er 100 meer hadden.
Maar als iedereen op het tenue wil zal het er toch niet mooier op gaan worden vrees ik.
Zonde maar is wel logisch allemaal met deze visieloze staf.
Zijkant sokken kan ook nog verkocht worden. Zal wel de volgende stap worden. Vergaande besmeuringen op ons trotse tenue door passanten gedaan. zonde allemaal.