Over de schrijver

Ed

Gerelateerde berichten

11 Comments

  1. 1

    EersteViking

    “…..tot stand gekomen in nauwe samenwerking met een aantal leden van de supportersverenigingen FCDH Middennoord en Haagsche Bluf, Fansupport en de kledingsponsor Errea” ………….. ok,.. ECHT WAAR, JOH?

    Volgens mij is dit gewoon lukraak vd plank gepakt en dan wat plaatjes erop gekwakt.
    Of t nou mooi is of niet – dit gaat gewoon helemaal nergens over.

    Club wil gewoon niet al teveel merchandise verkopen, toch?

    Reply
    1. 1.1
      1. 1.1.1

        ErrsteViking

        Napoli (merda) …nog erger…had ook denim shirts (Macron) ….hahah

  2. 2

    Marcoke

    Wederom SPUUGLELIJK net als de andere shirts. “Leuk” hoor al die details van de vergane gloriedagen maar spijkerstof look voor een voetbalshirt? Heeft dat Cars zeker verzonnen met als verwijzing naar hun eigen lelijke cheape jeans. Wat een aanfluiting zeg en belediging voor de club en fans. Altijd maar die vernieuwingsdrang om wat anders te moeten verzinnen en dan wordt het van kwaad tot erger. Een FCDH shirt moet gewoon lekker fel geel en groen zijn zonder tierelantijnen wijfe gedoe. Maar dat is slechts mijn mening…..

    Reply
  3. 3

    mars

    beker tenue ? zorg eerst maar is voor een goede spits in plaats van beker tenue die twee wedstrijden dat je voor de beker speelt had ook in het gewone tenue gespeeld kunnen worden

    Reply
  4. 4

    Heel je reet vol

    1 DING zeker FCDH wint niet de beker, 1 potje uit loten en dan naar huis.

    Reply
  5. 5

    kees

    dat is toch dat toernooi waar fcdh al 10 jaar lang na 1 wedstrijd uit ligt.
    “in nauwe samenwerking ” …haha met wie dan. de blinde tribune waarschijnlijk.
    wel erg lelijke shirts Dit seizoen . jammer.

    Reply
  6. 6

    Theo

    Ik geloof ze wel als ze zeggen dat er overlegd is met sommige groepen. Nog steeds kan niemand om hun geschreeuw om aandacht en invloed uitoefenen heen. Dat verklaart dat de club NOOIT boven dat opportunisme uitkomt en als een tennisbal wordt heen en weer geslagen. Dat maak ik nu al sinds de jaren 80 mee. En zie wat we zijn opgeschoten: 5000 seizoenkaarten tegen opruimingsprijzen verkopen in een markt van 1,8 miljoen Haaglanden inwoners wordt gecommuniceerd als “uniek, een geweldig succes.”
    Je bent als bedrijf en als merk wat je wilt uitstralen. Dat is bij ons niveau plat-Haags, op zijn best “ruwe bolster, blanke pit.”
    De vrije keuze voor marktkleding op niveau Herman Costerstraat door supporters bepaalt onze positie in de markt. Dat is dus Tweede Keus.
    Zo komen we er niet, mannen! De lat moet hoger gelegd worden.

    Reply
    1. 6.1

      ietwietwaaiweg

      dat de lat hoger moet ben ik met je eens
      wat je dan gaat krijgen is dat je ook ander gedeelte aan moet spreken
      maar dat wordt dan weer gezien als klapvee en niet volks genoeg
      met als gevolg dat dat volkse moet blijven waardoor je nooit af komt van een ww imago.
      wat anderen weer gerechtigd te blijven in de club waardoor die afdelingen nooit professionaliseren.
      Ja ook ik kom van de noordkant van het Zuiderpark
      ook ik zal niet mijn achtergrond verloochen, maar wil je uitgroeien naar een club ala AZ Utr of Heracles dan moeten er op beide gebieden doorvoeringen worden gedaan die de meeste wel snappen maar de aanhangende meelopende zien als on Haags of weet ik wat
      terwijl je heel goed iets Haags kan neerzetten als je het professionaliseert

      Reply
    2. 6.2

      piet

      Theo klinkt als bob van weleer.

      Reply
  7. 7

    Generaal pardon

    Ik heb liever dat ze een spits presenteren.

    Reply

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

2014 Alle rechten voorbehouden - Northside.nl